Amb una extensa mostra d'equips de primera divisió des de la temporada 2000-2001, la investigació demostra la tendència cap a un patrocini global front al local i la potència emocional i social de la samarreta de futbol com a actiu publicitari. Importants agents vinculats a l'esport han participat en aquesta investigació com la Direcció de Comunicació del Villarreal CF, Joma, representants dels aficionats i experts en comunicació esportiva.

La tesis titulada La evolución del patrocinio en el fútbol. Los casos de los clubes de fútbol de Primera División de la Liga de Fútbol Profesional de España y de la Premier League inglesa desde la temporada 2000-2001 hasta la temporada 2015-2016 ha estat dirigida per  María Lorena López Font i Guillermo Sanahuja. L'estudi ha merescut la qualificació d’excel·lent cum laude per part del tribunal format per Eva Breva, professora de la Universitat Jaume I experta en patrocini; Carlos Campos, expert en consultoria en comunicació esportiva de la Universidad de Extremadura, y Alejandro Alvarado, expert en esport i Responsabilitat Social Corporativa de la Universidad  de Quintana Roo de Mèxic. La tesi va ser defensada a l’UJI el passat 5 de febrer de 2016.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Review Overview

Summary

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *