Segons Miquel Lorente, portaveu del GM d’EU, s’ha de “treballar ràpidament des de l’Ajuntament per estar a l’alçada de les circumstàncies i aprofitar l’eliminatòria per donar a conèixer la nostra ciutat i els seus atractius històrics, culturals i gastronòmics”. Per aquesta raó, des d’EU s’ha preparat una batería de propostes adreçades a la regidoria de turisme per posar en marxa una campanya publicitària que promoga l’arribada d’aficionats i que puguen trobar una oferta cultural i d’oci el més ampla, interesant i accessible possible”.

Per altra banda, des de la formació d’esquerres s’ha assenyalat que “la regidoria de turisme està desaprofitant clarament el potencial econòmic de l’Olímpic a l’hora de llançar promocions publicitàries en totes aquelles ciutats, d’aquesta i d’altres comunitats autònomes, on s’ha de desplaçar l’Olímpic cada quinze dies per disputar els seus partits de lliga”. Per aquesta raó, Lorente també ha instat a l’Ajuntament a que intensifique la seua coordinació amb el club per maximitzar totes les possibilitats per programar en la ciutat l’estada de caps de setmana complets dels aficionats dels equips visitants.

Finalment des d’EU s’ha desitjat tots els èxits possibles al C.E. Olímpic tant en Copa, com en Lliga i tot el recolzament com a equip esportiu i representant de la ciutat que és. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Review Overview

Summary

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *