Qui van guanyar dos Ipad mini i la possibilitat de realitzar pràctiques formatives remunerades en la Diputació de Castelló per a perfilar el disseny i elaborar el Manual d’Identitat Visual Corporativa. La iniciativa ha comptat amb la participació total de més de 70 alumnes i diversos docents de la universitat, a més de la implicació del gabinet de comunicació de la Diputació de Castelló.

El rector va felicitar a tots els participants per «la professionalitat de les seues presentacions, entusiasme i capacitat de síntesi», alhora que va agrair a la institució provincial «l’organització d’aquesta excel·lent iniciativa que permet donar oportunitats curriculars als estudiants i desembolicar-se en el món real, amb una pràctica real».

Per la seua banda Javier Moliner va explicar que «sempre he dit que és molt millor importar productes que exportar talent. I per a açò és fonamental que la universitat i les institucions vagen de la mà, amb tal de retroalimentar-nos perquè el coneixement es convertisca en productivitat. Tot el que isca de la nostra universitat ha de retornar en la nostra societat».

Cal recordar que l’actual disseny va ser realitzat fa 21 anys, en 1992, i la seua autora, Rossana Zaera, va obtenir el premi Laus de disseny per l’obra.

Fuente: Universitat Jaume I de Castelló (UJI). 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Review Overview

Summary

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *