Són algunes de les accions promocionals que han preparat l'Ajuntament de Cullera i l'Associació de Comerciants i Empresaris de Cullera (ACECU) de cara a la nova i ambiciosa campanya de Nadal que té un objectiu clar: que el veí de Cullera compre en la ciutat, valore l'oferta comercial pròpia i no se'n vaja fora a cercar el que pot adquirir en les tendes del municipi, ha apuntat el president dels comerciants, Quique González.

Una iniciativa, presentada este matí en roda de premsa, que no té precedents en el municipi i en la qual ambdues institucions han treballat des de fa mesos i s'han bolcat amb recursos econòmics i humans. No en va, es va a realitzar una inversió total de 60.000  euros finançats per l'Ajuntament i ACECU, ja que com ha explicat el regidor de Comerç, Pere Manuel, «el consistori entén que el comerç és un dels pilars econòmics del municipi i volem contribuir al fet que es genere ocupació i riquesa».

La campanya consta de diverses accions promocionals. Entre elles, la instal·lació d'una pista de gel artificial en els Jardins del Mercat, que obrirà al públic des de demà mateix. Entre el dia 1 al 22 de desembre, tindrà un horari escolar (de 9 h a 13 h i de 15 a 17 h) amb monitors professionals per a atendre als centres educatius i un altre horari lliure per a tot el públic (de 17 h a 20 h). A partir del dia 22, l'horari serà de 10:30 a 13:30 i de 17:00 a 20:30, exceptuant els dissabtes, diumenges i festius que serà d'11:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:30.

De cara a la seua promoció, s'estan realitzant diverses accions en els col·legis de la Ribera —amb un target de 22.000 alumnes— i també hi haurà panells publicitaris en la xarxa de Rodalies de Renfe, ja que la de Cullera serà l'única pista d'estes característiques entre València i Dénia, per la qual cosa s'espera que atraga molts visitants.

Per a gaudir d'ella, serà necessari comprar les entrades en els comerços adherits a la campanya 'Disfruta patinant a Cullera', a causa que en la mateixa pista no es vendran tiquets. S'ha fixat un preu de 3 euros per entrada i es podrà gaudir d'al voltant de 30 minuts de patinatge. «El que se cerca és que el client entre en els comerços per a adquirir l'entrada i així també veja els productes que s'oferixen perquè moltes vegades no es compra en els comerços de Cullera per desconeixement», ha destacat l'alcalde, Jordi Mayor.

Al voltant de la pista, en els mateixos Jardins del Mercat, hi haurà una fira de Nadal perquè els comerços interessats puguen vendre els seus productes.

Obertura del Mercat

Precisament, el Mercat serà l'epicentre de la campanya. De fet, com a prova pilot este espai comercial romandrà obert a les vesprades des del dia 1 fins al final de les festes. Es vol amb açò dinamitzar un centre emblemàtic, que a la llarga puga obrir durant caps de setmana també a la nit no solament per a vendre els productes tradicionals, sinó també com a zona de restauració a l'estil dels mercats de les grans ciutats com Madrid.

El consistori i els comerciants també han previst activitats per a xiquets i la visita del Pare Noel i els Reis Mags. A partir del 18 de desembre, Santa Claus comptarà amb una casa pròpia en la Fira de Nadal i el dia 24 recorrerà amb el seu trineu els diferents barris de la ciutat. Els xiquets i els seus pares podran acostar-se fins a la seua llar a Cullera per a fotografiar-se amb ell i fer-li les seues peticions. De la mateixa manera, per a Reis hi haurà un emissari real que arreplegarà les cartes dels xiquets el dia 2. Les festes culminaran amb la gran cavalcada la vesprada-nit del dia 5 i la visita prèvia de Ses Majestats.

També com a prova pilot, es va a procedir a la conversió en zona de vianants durant la campanya de la Plaça de la Verge, on es volen realitzar diverses activitats comercials i d'oci.

L'Ajuntament de Cullera s'ha bolcat en el projecte a través de totes les seues regidories com a prova de la seua aposta decidida pel comerç local, destacant les de Turisme, Joventut, Comerç, Esports, Mercat, Règim Interior, Urbanisme, Educació, Cultura, Festes i el Departament de Coordinació, Comunicació i Innovació (DCCI).

Pere Manuel ha destacat que el govern municipal «està implementant una forma de treballar en equip amb la qual ens sentim identificats». Sobre això, el president de ACECU ha destacat que els comerciants «mai ens havíem sentit tan recolzats per l'ajuntament com ara en una campanya d'estes característiques». Finalment, Mayor ha subratllat que la iniciativa «no és una acció puntual, ja que tindrà la seua continuïtat en el futur per a no solament impulsar el comerç de Cullera, sinó també aconseguir que s'òbriguen nous negocis».

Bisbal Paelles Monumentals te ha ofrecido esta noticia

 

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Review Overview

Summary

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *