Acompanyat per representants de l'organització del Medusa, Mayor ha destacat que el festival ha crescut i ha passat de ser un esdeveniment d'un dia a convertir-se en «una experiència vacacional». En 2016, el festival i les seues activitats duraran una setmana i s'espera que s'arribe als 100.000 visitants.

«Tot açò tindrà un impacte econòmic molt positiu en la ciutat. El comerç, els restaurants, els hotels i altres sectors es voran extremadament beneficiats per la presència de tanta gent durant set dies seguits», ha destacat Mayor. De fet, actualment molts establiments hotelers ja tenen reserves per a les dates en les quals se celebra l'esdeveniment a l'agost.

El consistori va xifrar en 2015 l'impacte del Medusa en l'economia local en tres milions d'euros. A açò, cal sumar la repercussió internacional que va aconseguir el festival amb el consegüent benefici per a la promoció de la marca turística de Cullera. Per això, l'ajuntament col·labora de forma estreta amb el festival i li presta tot el seu suport.

Medusa Sun Beach Festival va ser considerat per la crítica el festival revelació d'Espanya el 2015. «La seua ubicació al costat del mar i la desembocadura del Xúquer el doten d'atractius afegits en un espai únic i sense parangó a la Mediterrània», ha defensat el primer edil.

«Exemple d'innovació»

La nova política turística de Cullera ha rebut hui també la benedicció de la Generalitat. El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha estat present en la presentació del projecte 'Cullera City Tour' juntament amb l'alcalde i l'edil de Turisme, Javier Cantos.

Colomer no ha dubtat a posar com a «exemple d'innovació a seguir» esta iniciativa amb la qual Cullera ha vertebrat tota la seua oferta d'oci, cultural, gastronòmica i d'allotjament de manera que a través d'una plataforma els visitants podran crear paquets turístics personalitzats.

El model de Cullera ha despertat l'interés dels responsables de la política turística autonòmica que el veuen exportable a altres destinacions turístiques de la Comunitat. «És una nova forma d'interpretar el turisme que s'ajusta a les necessitats actuals», ha destacat.

La Comunitat Valenciana es presenta enguany en Fitur sota l'eslògan 'És hora de tornar'. Precisament, Mayor ha destacat que amb totes les accions que està duent a terme el govern local «el que estem dient és que és hora de tornar a ser aquell referent del turisme d'oci i qualitat que fórem».

Bisbal Paelles Monumentals te ha ofrecido esta noticia

 

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Review Overview

Summary

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *